fredag, november 12, 2010

litt mere juleting:)




2 kommentarer:

  1. Heisan.

    Vakre ting du lager og så morsomt å se en som har akkurat det samme navnet som meg.

    Og når jeg ser hvor du er fra - så MÅ jeg spørre - jeg er et par år eldre enn deg - 3 var det tror jeg - og jeg vet at det er ei fra Østfoldsiden som er oppkalt etter meg - bodde i Horten når jeg var liten.

    Og kanskje er det akkurat deg - det hadde vært litt snedig da :)

    God onsdag og god uke til deg :)

    Klemmer Renee / ruffa

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelige kommentarer :)

    Tror ikke jeg har noen tilhørighet til Horten ,hva jeg vet er jeg oppkalt etter en forfatter som har det korte nette navn Renée Janine Mercedes ,så godt jeg bare endte opp med et av de:)

    Men har faktisk ei navnesøster til som er fra Follo kanten hun heter også Renée Riis ,av alle ting men er født i -69:)

    uansett ha en forsatt strålende helg:)

    klem din navnesøster Renée

    SvarSlett